Our service Image

Onze service

Onze service houdt niet op bij de levering van de voertuigen.

Van het algemene onderhoud en reparaties tot modernisering en een complete midlife update van uw oude voertuig, ons serviceteam staat 24-uur per dag, 7 dagen per week voor u klaar. Daarnaast hebben wij diverse lokale aftersales partner bij u in de buurt, die snelle en professionele service bieden.

Het doel van onze service is het bieden van eersteklas professionele aftersales. Dankzij onze aftersales partners werkt onze service wereldwijd met lokale expertise. Ervaren en getrainde technici kunnen u ter plaatse in uw taal ondersteunen voor snelle en efficiënte service.

Onderhoud en reparaties – voor maximale betrouwbaarheid van uw voertuigen

Regelmatig onderhoud en service verlengen de levensduur van uw voertuig(en) aanzienlijk. Onze service is essentieel om de beschikbaarheid van uw voertuigen te maximaliseren. Om de beste prestaties van uw voertuig(en) te garanderen, bieden we verschillende servicecontracten aan die verschillende voordelen bieden zoals:

  • Preventief en/ of correctief onderhoud
  • Service 7 dagen per week, 24 uur per dag
  • Regelmatige veiligheidscontroles volgens de nationale voorschriften (AMTeK, TCVT ed.)
  • Automatische planning van jaarlijkse serviceafspraken
  • Regelmatige trainingscursussen voor het onderhoud door de klant
  • Telefonische ondersteuning tijdens het werken
  • Technische ondersteuning op locatie
  • Totale Care Service Contracten met volledige onderhouds- en reparatiecontracten
  • Officieel Magirus Service Center

Diagnose op afstand

Onze voertuigen kunnen worden voorzien van een modern diagnosesysteem op afstand. Een geïntegreerd modem stuurt alle belangrijke gegevens van het voertuigbesturingssysteem in real-time naar onze onlineserver, waardoor onze service de essentiële instellingen van uw machine kan controleren en online kan inregelen indien dit nodig is. Alle machinegegevens worden opgeslagen in een datalogger. Ook de positie van uw machine is te traceren via Google Earth GPS-tracking. Een web gebaseerde klanteninterface stelt u in staat uw voertuig online te volgen en toegang te hebben tot alle belangrijke gegevens wanneer u maar wilt.

Customer interface

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze serviceafdeling:

Erich Willems 
Service Manager 
Klipperweg 22
6222 PC Maastricht

E-Mail: e.willems@hiltonengineering.nl
Tel.:  0031-(0)43-3511312

24-uurs storingsdienst:
Tel: +31 6 51 38 52 43